Dertien-in-een-dozijn-content: in dit vakgebied maken we ons er allemaal schuldig aan. Kwantiteit gaat nog te vaak boven kwaliteit. Van lijstjes tot aan how-to’s: we produceren alsof het onze lieve lust is, terwijl vier op de tien merken niet eens een echte visie op contentmarketing heeft. De propositie lijkt op orde, maar wederom weet 40 procent die niet door te vertalen naar een verhaal. Dat blijkt uit onderzoek van hoogleraar contentmarketing Ed Peelen. Het wordt dus tijd dat we stappen gaan zetten. Want als er één principe is dat niet stil mag staan, dan is het contentmarketing wel.
09/10/2018 · Door Alva van Beek
‘Beste contentmarketeers, stop met streven naar schijnwerpers’
Meer gerelateerde artikels
SRM en NIMA nodigen uit voor ‘NIMA B in One Hour’
de Redactie
Lees meer
Op woensdag 17 april van 12.00 tot 13.00 uur kunnen marketingprofessionals, sales executives, ondernemers en iedereen die ‘er weleens over dacht’ inschakelen bij een unieke webinar die je in één uur door de lesstof gaat praten van misschien het meest bekende marketingdiploma van Nederland.
Workshop Online Marketing Dashboard. ‘Je intuïtie kan bedriegen’
Luuk Ros
Lees meer
Ik ga de meeste bekende dashboarding tools laten zien, en wat de voor- en nadelen van deze tools zijn. Daarnaast geef ik inderdaad tips mee waar je op moet letten bij de aanschaf.
SRM en NIMA nodigen uit voor ‘NIMA B in One Hour’
de Redactie
Lees meer
Als je al jaren met het idee rondloopt om een NIMA-opleiding te volgen of juist nét bezig bent om rond te kijken wat je zoal zou kúnnen leren over marketing, dan is wordt dit een heel welbesteed uur.