The relationship between clients and their digital agency partners is deteriorating as a skillset gap and confusion over clients’ priorities harm the dynamic.
01/06/2016 · Door Alva van Beek
Client/agency relationships ‘hit a roadblock’ as digital agencies fail to keep pace with brand expectations
Meer gerelateerde artikels
Nathalie Lam, Global ESG lead bij Philips, key note op NIMA Marketing Day
de Redactie
Lees meer
Lam is de tweede key note die wordt aangekondigd in een programma dat steeds meer gestalte begint te krijgen. Vorige week werd bekend dat slechte-ideeën-bedenker Rico Bakker de NIMA Marketing Day 2024 zal openen.
Spectaculair voorjaarsprogramma Young Marketing Professionals
de Redactie
Lees meer
De meetings zijn exclusief voor toegankelijk voor aangesloten Young Profs, maar wie als jonge marketeer eens een bijeenkomst wil bijwonen is van harte welkom om eens aan te schuiven als introducee.
De glans van een merk en de magische klantreis (interview met Marcel Aalders)
de Redactie
Lees meer
We zien dat marketing in de regel vooral bezig is met het werven van nieuwe klanten en zich veel te weinig richt op de bestaande klant. Het meeste marketingbudget gaat hier dan ook naartoe.