Tijd om vooruit te kijken naar de trends voor 2020. In deze blog zet ik zeven belangrijke contentmarketingtrends op een rij, inclusief een korte learning. Lekker praktisch dus. Lees mee en bekijk hoe jij komend jaar nog meer uit je contentmarketing haalt. Data als drijvende kracht achter je content én design. Dat is iets dat nog belangrijker wordt in 2020. De aandacht van de doelgroep is veel te schaars om ‘zomaar’ iets online te gooien. Onderzoeken wat leeft onder je doelgroep is daarom onmisbaar. Waar zijn ze gevoelig voor? Welk format werkt het beste? En hoe creëer je de optimale match met hun behoeften? Als je dit weet kun je veel gerichter aan de slag én is het resultaat ook nog eens veel groter dat je echt meerwaarde biedt.
14/01/2020 · Door Alva van Beek
Contentmarketing in 2020: vluchtige content, data en meer
Meer gerelateerde artikels
Nathalie Lam, Global ESG lead bij Philips, key note op NIMA Marketing Day
de Redactie
Lees meer
Lam is de tweede key note die wordt aangekondigd in een programma dat steeds meer gestalte begint te krijgen. Vorige week werd bekend dat slechte-ideeën-bedenker Rico Bakker de NIMA Marketing Day 2024 zal openen.
Spectaculair voorjaarsprogramma Young Marketing Professionals
de Redactie
Lees meer
De meetings zijn exclusief voor toegankelijk voor aangesloten Young Profs, maar wie als jonge marketeer eens een bijeenkomst wil bijwonen is van harte welkom om eens aan te schuiven als introducee.
De glans van een merk en de magische klantreis (interview met Marcel Aalders)
de Redactie
Lees meer
We zien dat marketing in de regel vooral bezig is met het werven van nieuwe klanten en zich veel te weinig richt op de bestaande klant. Het meeste marketingbudget gaat hier dan ook naartoe.