Het spel is op de wagen! Work. Life. Marketing, dat twee jaar geleden werd geïntroduceerd als dé ondertitel voor een dag over werken en leven in het mooiste vak ter wereld, bleek een blijvertje. De eerste aanmeldingen voor het event op 20 juni as. in De Fabrique in Utrecht stromen inmiddels binnen. In februari werd al bekend dat digitale Darwinist, schrijver en marketing-provocateur Tom Goodwin de eerste key note voor zijn rekening zal nemen. Afgelopen vrijdag is de tweede headliner onthuld, maar de grootste kracht van de marketingdag zit uiteraard in het uitpuilende middendeel van de NMD, waarin marketeers en ondernemers de verhalen uit hun weerbarstige praktijk delen met een publiek van vakgenoten. De organisatie van de NIMA Marketing Day 2019 heeft inmiddels de eerste namen bekendgemaakt van bedrijven en organisaties die er over hun cases, werk en leven komen vertellen. In willekeurige volgorde sprekers van…
Hartman
Hartstichting
Tikkie
Airmiles
Nuon-Vattenfall
Vodafone
MyLaps
Alliander
Gemeentemuseum Den Haag
Simon Levelt
Eindhoven Citymarketing
Luxor Rotterdam
Catharijneconvent
Made.com
Zilveren Kruis
Royal Delft
Rijksmuseum
srprs.me
Inshared
Miele
Sanoma
Catawiki
Hutten/De verspillingsfabriek
PEC Zwolle
Swapfiets
ABN Amro – B2B
I am Toro
Pulitzer
Eat Your Greens
Antonius Ziekenhuis
Metaalhandel MCB
VGZ
…hebben hun medewerking toegezegd (onder voorbehoud). Ook marketingdenker en auteur Wiemer Snijders, samensteller van het Fact Based-marketingboek ‘Eat Your Greens’ (met bijdragen van onder meer Byron Sharp, Mark Ritsen en NMD-keynote Goodman) maakt zijn opwachting op NMD19. De presentaties vinden plaats in 15 themazalen die raken aan de meest actuele ontwikkelingen in het marketingvak en –functie. Daarnaast zijn er twee ‘diagonale tracks’ voor marketeers die zeer specifiek zoeken naar B2B-praktijkcases of Engelstalige presentaties. Het finale ‘blokkenschema’ wordt in de loop van mei verwacht.
Team Fourcreating en Team NIMA vorige week in DeFabrique voor de Prequel-film van NMD 2019
De NIMA Marketing Day is een dag die wordt samengesteld en georganiseerd door beroepsvereniging NIMA in samenwerking met MarketingTribune en BBP Media, dat ook verantwoordelijk is voor vakblog Marketingfacts. Het evenement vindt dit jaar voor de derde keer plaats en trok vorig jaar 1700 bezoekers. NIMA Members betalen via hun membership voor toegang – mits ze zich op tijd registeren als deelnemer.
Meer informatie over de sprekers, tijdstip en uiteraard aanmelden vind je op de site van De NIMA Marketing Day