Nog een week en dan wordt bekend wie dit jaar huiswaarts keert van het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam als winnaar van één van de Dutch Marketing Awards. In de afgelopen week zijn alle jury’s van de bedrijfsprijzen bijeengekomen op het NIMA-hoofdkwartier voor een presentatie door de genomineerden. De uitreiking vindt plaats op 26 maart en wordt georganiseerd door NIMA, PIM en Adformatie.
Naast de Awards die kunnen worden gewonnen door bedrijven en daarmee hun marketingteams, zijn er ook twee ‘persoonsgebonden’ prijzen te vergeven: die voor Marketeers of the Year en die voor Marketingtalent of the Year. Eerder werd bekend dat Raymond Cloosterman (Rituals), Frank Elion (VGZ) en Michiel Muller (Picnic) opgaan voor Marketeer of the Year. In de categorie voor grootste Marketingtalent zijn inmiddels Nick Driessen (Vrumona), Mandy Groenewegen (The Hague & Partners), Erica Hahn (Basic Fit), Jeroen Kuppens (Sana Commerce) en Luuk Venema (ABN Amro) aangewezen als kanshebber. Een compleet overzicht met alle zeven awards en de genomineerden per prijs staat op de site van de Dutch Marketing Awards. Daar kunnen ook de laatste tickets worden bemachtigd voor het event. Abonnees en leden van Adformatie, NIMA en PIM profiteren van korting.