NIMA, PIM en Adformatie brengen vanuit Capital C een live programma waarin onder meer Marketeer of the Year, Marketing Company of the Year en Transformer of the Year, worden bekendgemaakt. De Dutch Marketing Awards zijn de belangrijkste marketingprijzen van Nederland en zijn een samenwerking tussen marketing-beroepsvereniging NIMA, PIM en Adformatie.
Tijdens talkshow gaan host Aljan de Boer (bestuurslid PIM), Marc van Eck (voorzitter College Register Marketeers) en Susanne van Nierop (Hoofdredacteur Adformatie) in gesprek over de belangrijke ontwikkelingen binnen het marketingvak. Juryvoorzitters Van Eck en Van Nierop maken de winnaars bekend.
Virtueel event
De geplande uitreiking in KIT Amsterdam kon door de uitbraak van het corona-virus niet doorgaan. Daarom heeft de organisatie de handen ineen geslagen met Capital C en Bourgonje die in de eventruimte de High Light een ‘virtuele studio’ hebben ingericht. ‘Deze tijd vraagt om creatieve oplossingen’, zegt Van Nierop. ‘We willen de winnaars graag het podium geven dat ze verdienen, juist nu. Dat kan dit jaar niet met een fysiek feest, maar het zou prachtig zijn als het vak online aanhaakt zodat we er een digitaal feestje van kunnen maken.’
Van Eck: ‘De Dutch Marketing Awards zijn de enige prijzen van marketeers voor marketeers. De jury’s hebben grondig werk gedaan om de allerbeste winnaars in het zonnetje te zetten. Dat willen we ook dit jaar graag breed uitdragen door middel van deze show.’
De uitzending begint om 16.30 uur en is te volgen via www.dutchmarketingawards.nl, waar je ook kan registreren.
Tijdens de Dutch Marketing Awards worden prijzen uitgereikt in de volgende categorieën:
- Marketing Company of the Year
- Marketing Start-up of the Year
- Marketing Scale-up of the Year
- Marketeer of the Year
- Marketing Talent of the Year
- Marketing Transformer of the Year
- Internal Branding Company of the Year
Tekst: Adformatie.nl