De eerste verkiezing van de Beste Brabantse Marketeer was een vrouwelijk onderonsje. Tijdens een feestelijke livestream vanuit First Impression in Tilburg reikte prof. dr. Rudy Moenaert vanavond de bakstenen hoofdprijzen uit aan drie vrouwelijke marketeers.
De bakstenen gingen naar Elske Vugts (marketingcommunicatie manager van Brouwerij Koningshoeven, zie foto boven, credits: CMOtalk) als Beste Brabantse Marketeer, naar Lisa Slegers-Leijs (Happy Talents) als de Beste Brabantse Marketeer met minder dan vijf jaar werkervaring en naar Cilia Groothuis (De Bibliotheek Eindhoven) als de Beste Brabantse Marketeer Maatschappelijk.
In totaal waren 125 marketeers genomineerd voor de titel Beste Brabantse Marketeer
Na een publieksstemming bleven er negen finalisten over. Uit die finalisten heeft de jury onder leiding van Rudy Moenaert, professor marketing bij TIAS School for Business & Society, de drie winnaars gekozen.
Lees dit artikel op MarketingTribune