2017 is voor team NIMA Examens goed begonnen door een explosieve groei van het aantal examenkandidaten ten opzichte van 2016. Deze toename is vooral te zien in het regulier onderwijs op zowel VO, MBO en HBO niveau. Steeds meer onderwijsinstellingen in het regulier onderwijs geven te kennen de toegevoegde waarde van het NIMA Diploma op het CV in te zien voor hun studenten en hebben daarom gekozen om het marketingvak op basis, van de door NIMA gestelde eisen, op te nemen in hun onderwijsaanbod.
06/03/2017 · Door Alva van Beek
Explosieve groei NIMA Examens in regulier onderwijs
Meer gerelateerde artikels
(Blogpost Ingmar de Lange) ‘Een slimme merkarchitectuur voor digitale merken’
de Redactie
Lees meer
‘De klassieke vraag rond merkarchitectuur draait om de vraag of je een Branded House of een House of Brands hebt. Daartussen zit grofweg een hybride benadering, die de twee extremen combineert.’
NIMA B2B Marketing-bestuur neemt afscheid van twee B2B-iconen (interview)
de Redactie
Lees meer
‘Hardnekkige vooroordelen verdwijnen. Steeds meer professionals ontdekken dat B2B verre van saai is en dat een sterk merk cruciaal is.’
ABN AMRO op bezoek bij NIMA Experience Marketing
de Redactie
Lees meer
Deze eerste sessie was het begin van wat een inspirerende reeks bijeenkomsten belooft te worden.