Bart Brüggenwirth, medeoprichter en bestuurslid van NIMA Wereldmarketeers, het kennis-en inspiratieplatform voor duurzame marketing, heeft zijn columns voor het vaktijdschrift Retailtrends gebundeld en gratis ter beschikking gesteld. Voor de e-bundel ‘Merken, neem stelling’ verzamelde hij een serie prikkelende columns over marketing en maatschappelijke impact, die hij in de afgelopen anderhalf jaar schreef. Ze bieden praktische tips en voorbeelden, maar behandelen ook de lastige dilemma’s of de impact van marketinginnovatie. Volgens Brüggenwirth zelf ‘lekker om deze zomer te lezen en nieuwe energie en ideeën mee op te doen’.
Bart Brüggenwirth verwierf twee jaar geleden bekendheid na het verschijnen van Sterke merken, betere wereld. Het boek biedt bedrijven inspiratie en handvatten om duurzaamheid effectief en geloofwaardig in hun marketing te integreren en eindigde dat jaar in de top-3 van de PIM Marketing Literatuur Prijs. De bundel met Retailtrends-columns is gratis te downloaden of te lezen via https://bit.ly/2YfWyEs