Een website of landingspagina (door)ontwikkelen voor ‘de’ bezoeker bestaat niet. Geen enkele bezoeker is hetzelfde. Een handige manier om je website vanuit meerdere brillen te bekijken is de MBTI-methode. Het leuke en leerzame van het MBTI-model is dat je je website vanuit verschillende invalshoeken gaat bekijken. Handig om wat vanaf te weten. Maar wat heeft dit met de wereldberoemde beïnvloedingsprincipes van Cialdini te maken? Meer dan je denkt.
08/07/2019 · Door Alva van Beek
Het beïnvloeden van archetypes met Cialdini’s technieken
Meer gerelateerde artikels
‘Als iedereen AI gebruikt, bestaat het risico op middelmaat’
de Redactie
Lees meer
De vooruitgang op het gebied van AI en GPT-technologieën opent immers nieuwe deuren voor marketeers en bieden geheel nieuwe mogelijkheden voor klantinteractie en veranderen de manier waarop marketing en communicatie worden uitgevoerd.
#NMDay-update: Jolien Koelewijn van Chocomel
de Redactie
Lees meer
Jolien Koelewijn is Marketing Manager Chocomel Europe. In haar sessie op Nima Marketing Day 2024 op 13 juni bespreekt zij de uitdagingen en successen van het introduceren van een geliefd Nederlands merk op nieuwe Europese markten.
Ogilvy, Sharp en Godin op longlist Lifetime Marketing Achievement Award
de Redactie
Lees meer
Op de shortlist voor de Lifetime Achievement Award for Marketing prijken – vanzelfsprekend – niet de minste namen, en de Award kan ook postuum worden uitgereikt. De winnaar wordt gekozen door de besturen van de aangesloten brancheclubs (waaronder NIMA).