Customer service en customer experience zijn onderwerpen waar veel marketingprofessionals mee te maken hebben. Of krijgen. Maar met een uniforme klantbeleving over alle kanalen wil het vaak nog niet zo vlotten. Er zijn meerdere oorzaken. Het kost meer moeite om de ROI van een goede klantervaring te bewijzen dan ten opzichte van het meten van de ROI van andere bedrijfsprocessen. En veel merken vertrouwen nog steeds op legacy-technologie om het te realiseren, maar anno 2020 kom je daarmee niet goed uit de verf.
05/10/2020 · Door Alva van Beek
Krijg service maar eens verkocht (interview)
Meer gerelateerde artikels
‘Als iedereen AI gebruikt, bestaat het risico op middelmaat’
de Redactie
Lees meer
De vooruitgang op het gebied van AI en GPT-technologieën opent immers nieuwe deuren voor marketeers en bieden geheel nieuwe mogelijkheden voor klantinteractie en veranderen de manier waarop marketing en communicatie worden uitgevoerd.
#NMDay-update: Jolien Koelewijn van Chocomel
de Redactie
Lees meer
Jolien Koelewijn is Marketing Manager Chocomel Europe. In haar sessie op Nima Marketing Day 2024 op 13 juni bespreekt zij de uitdagingen en successen van het introduceren van een geliefd Nederlands merk op nieuwe Europese markten.
Ogilvy, Sharp en Godin op longlist Lifetime Marketing Achievement Award
de Redactie
Lees meer
Op de shortlist voor de Lifetime Achievement Award for Marketing prijken – vanzelfsprekend – niet de minste namen, en de Award kan ook postuum worden uitgereikt. De winnaar wordt gekozen door de besturen van de aangesloten brancheclubs (waaronder NIMA).