Het logo is het belangrijkste element van een merk. Van oudsher bedoeld om te zorgen voor herkenning en het brandmerken van je eigendom: branding! Te veel logo’s zijn nog traditioneel, een modern brandmerk. Maar waarom zou je de communicatie alleen in een campagne stoppen? Het voordeel van een communicatief logo is dat je altijd vanuit je merk kunt communiceren of de doelgroep kunt aanspreken. Bovendien doen niet veel merken het en daardoor val je zeker op.
16/11/2020 · Door Alva van Beek
Maak van je logo geen ouderwets brandmerk
Meer gerelateerde artikels
Onderstaande bedrijven zijn aangedragen door de leden van het Nederlands Instituut voor Marketing en maken kans door te dringen tot de Top-3. De organisaties in de Top-3 zijn ook te zien op de NIMA Marketing Day met een toelichting van hun casus.
NIMA is voortaan gehuisvest in het geheel vernieuwde voormalig hoofdkwartier van verzekeraar Generali; een bedrijvenverzamelpand met hotel-allure. De omgeving op de grens van Diemen en Amsterdam sluit mooi aan bij heden, verleden en toekomst van de club van marketeers.
Ik ga het hebben over het belang van Vrienden van Amstel Live voor Amstel Bier en ik de ik neem de bezoekers mee backstage in de marketingwereld die er achter schuilt. Wat zijn de succesfactoren van dit event en hoe blijft Amstel na 26 jaar nog vernieuwen?