Aandacht is de nieuwe valuta. In deze laatste blog beschrijf ik de negatieve invloed van de digitale obsessie op aandacht. Eerder deelde ik vijf observaties die aandacht onder druk zetten, namelijk reclamedeflatie, media-explosie, overvloed, spaarzaam vertrouwen en de bereikparadox. Digitaal heeft ons een hoop gebracht, maar marketeers moeten oppassen voor digitale obesitas. Marketing draait om mensen, niet om algoritmes.
18/11/2019 · Door Alva van Beek
Marketeers, pas op voor digitale obesitas
Meer gerelateerde artikels
Zo schrijf je nog snel een mindblowing marketingplan ’25 (dat ook écht werkt)
de Redactie
Lees meer
Dit artikel neemt je in tien stappen mee naar een praktisch en meetbaar marketingplan, juist gericht op dat midden- en kleinbedrijf.
De Laat Kenniscentrum is nieuwe opleider tot het NIMA Diploma
de Redactie
Lees meer
De Laat Kenniscentrum is opnieuw aangesloten als Education Partner bij het netwerk van NIMA. Vanaf komend voorjaar start het met opleidingen tot de felbegeerde NIMA vakdiploma’s. De Laat biedt (modulaire) opleidingen tot de diploma’s NIMA Basiskennis in alle vakgebieden – Marketing, Online Marketing, Sales en Communicatie – en de NIMA A Diploma’s voor Marketing en …
Maak nog gebruik van je opleidingsbudget 2024: slim investeren in jezelf
de Redactie
Lees meer
Je opleidingsbudget is vrijgemaakt om te gebruiken, niet om te laten liggen. Wie investeert in zichzelf, investeert in de toekomst. En die toekomst begint nú.