Aandacht is de nieuwe valuta. In deze laatste blog beschrijf ik de negatieve invloed van de digitale obsessie op aandacht. Eerder deelde ik vijf observaties die aandacht onder druk zetten, namelijk reclamedeflatie, media-explosie, overvloed, spaarzaam vertrouwen en de bereikparadox. Digitaal heeft ons een hoop gebracht, maar marketeers moeten oppassen voor digitale obesitas. Marketing draait om mensen, niet om algoritmes.
18/11/2019 · Door Alva van Beek
Marketeers, pas op voor digitale obesitas
Meer gerelateerde artikels
‘ChatGPT als tweede Brein’ knalt naar 1 in Top-100 – NIMA biedt twee keer Masterclass
de Redactie
Lees meer
De eerste stap is de betaalde versie van ChatGPT aan te schaffen. Daarna gaat Van Kranenburg helpen om een tweede marketingbrein te ontwikkelen.
Boekrecensie Register Marketeers: ‘Van wiskunde naar giskunde naar besliskunde’
de Redactie
Lees meer
Het ontmaskert de trucs en valkuilen van statistische misleiding en leert lezers kritisch te denken over de cijfers die ze dagelijks tegenkomen.
De Toekomst van Marketing: Gratis NIMA Lunchwebinar over CX en de klantreis
de Redactie
Lees meer
voor de meeste klanten begint de volstrekt analoge klantreis pas ná de aankoop. En die reis verloopt lang niet altijd tot tevredenheid van de klant…