Hoe balanceer je als best bezochte dierentuin van Nederland op de soms wankele scheidslijn tussen commercie en een inhoudelijke boodschap? In de serie Marketingbazen, geproduceerd door Big Shots in samenwerking met NIMA Young Professionals, geven de beste marketeers van Nederland superslimme inzichten aan de hand van hun eigen producten. In deze aflevering staan de dieren van Diergaarde Blijdorp en Astrid Kortekaas (hoofd marketing, communicatie en educatie) centraal.
11/06/2019 · Door Alva van Beek
NIMA Young Profs – Wijze lessen van Marketingbazen: Diergaarde Blijdorp
Meer gerelateerde artikels
Hoe je marketingtrendrapporten leest zonder er gek van te worden
de Redactie
Lees meer
Laten we beginnen met een stapje terug. Niet elk rapport is voor jou bedoeld. Veel van deze publicaties zijn gericht op specifieke sectoren, markten of zelfs interne agenda’s van de opstellers.
NIMA Marketing Masters: Marketingdilemma’s in volstrekte vertrouwelijkheid (Interview Erik Hoogenhout)
de Redactie
Lees meer
‘Als MEC zijn wij blij dat we nu onderdeel gaan uitmaken van het NIMA Marketing Masters-programma, omdat we daardoor meer organisaties kunnen bereiken die een intervisiesessie willen organiseren.’
AI-geletterdheid: nieuw fenomeen voor de moderne marketeer
de Redactie
Lees meer
De Europese Unie heeft met de AI Act regelgeving geïntroduceerd die organisaties verplicht om ervoor te zorgen dat hun medewerkers over voldoende AI-kennis beschikken.