Voor Marketingfacts zoeken we iemand die ondernemend en actiegericht is, digital savvy en die het uitdaging vindt om te gaan ontdekken hoe we M! naar een next level kunnen tillen.
Wat ga je doen?
Het is in eerste instantie een opdracht voor zes maanden (januari t/m juni). In dat half jaar ga je onderzoeken welke quick wins het bereik vergroten van Marketingfacts en je zet deze ook om in acties. Ook kijk je of er al concrete omzetkansen benut kunnen worden en voert de voorstellen ook uit.
Verder moet er een plan worden opgeleverd waarin ook de scope voor de lange termijn centraal staat. Voldoet het platform nog aan de huidige ontwikkelingen? Hoe kan het bereik van het platform verder groeien? Daarbij analyseer je waar huidige traffic en conversie vandaan komt en wat de trends zijn bij digitale uitgeefplatforms. Ook ga je onderzoeken welke nieuwe businessmodellen Marketingfacts kan inzetten voor de toekomst.
Wie zoeken we?
- Minimaal hbo denk- en werkniveau en een afgeronde opleiding in een commerciële richting;
- Je kunt schakelen tussen denken op strategisch niveau en hands-on opereren;
- Analytisch sterk, resultaatgericht, creatief en flexibel
- Digital savvy
- Zelfstandig en ondernemend
- Liefst ervaring als online publisher/uitgever
Wat bieden we?
- Afwisselend werk binnen een groeiende organisatie
- Veel ruimte voor eigen creativiteit en initiatief
- Informele omgang met collega’s
- Marktconforme salariëring en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
Is er iemand die zin heeft om zijn tanden in deze uitdaging te zetten? Heb jij interesse in deze vacature? Stuur dan je motivatiebrief en cv uiterlijk 1 december aan Peter van Balsfoort en Kirsten Andres. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Luuk Ros of via telefoonnummer 06-19 99 5936).