“Marketingstrategie is voor kleine organisaties een luxe en daar zouden ze zich dan ook niet mee bezig moeten houden. Ze zouden zich beter kunnen concentreren op ondernemerschap en bekendheid.” Dat is niet mijn stelling, maar die van marketeer Colin Lewis in een artikel op de site van Marketingweek. Een bizarre stelling, als je het mij vraagt.
07/10/2019 · Door Alva van Beek
Marketingstrategie voor kleinere ondernemingen
Meer gerelateerde artikels
(Blogpost Ingmar de Lange) ‘Een slimme merkarchitectuur voor digitale merken’
de Redactie
Lees meer
‘De klassieke vraag rond merkarchitectuur draait om de vraag of je een Branded House of een House of Brands hebt. Daartussen zit grofweg een hybride benadering, die de twee extremen combineert.’
NIMA B2B Marketing-bestuur neemt afscheid van twee B2B-iconen (interview)
de Redactie
Lees meer
‘Hardnekkige vooroordelen verdwijnen. Steeds meer professionals ontdekken dat B2B verre van saai is en dat een sterk merk cruciaal is.’
ABN AMRO op bezoek bij NIMA Experience Marketing
de Redactie
Lees meer
Deze eerste sessie was het begin van wat een inspirerende reeks bijeenkomsten belooft te worden.