Een tijdje geleden gaven we een voorproefje op Merkmodellen: de SWOCC Selectie. Later dit jaar lanceert SWOCC deze online database van merkmodellen en tevens een vernieuwde versie van het SWOCC Modellenboek. Dit keer spreken we Daniel Doornhein, Manager Branding & Events bij Nationale-Nederlanden, die een financiële bijdrage levert aan het vernieuwde modellenboek, en geven we weer een voorproefje van de selectie merkmodellen.
19/10/2020 · Door Alva van Beek
‘Merkmodellen dwingen je met helikopterview naar je merk te kijken’
Meer gerelateerde artikels
(Blogpost Ingmar de Lange) ‘Een slimme merkarchitectuur voor digitale merken’
de Redactie
Lees meer
‘De klassieke vraag rond merkarchitectuur draait om de vraag of je een Branded House of een House of Brands hebt. Daartussen zit grofweg een hybride benadering, die de twee extremen combineert.’
NIMA B2B Marketing-bestuur neemt afscheid van twee B2B-iconen (interview)
de Redactie
Lees meer
‘Hardnekkige vooroordelen verdwijnen. Steeds meer professionals ontdekken dat B2B verre van saai is en dat een sterk merk cruciaal is.’
ABN AMRO op bezoek bij NIMA Experience Marketing
de Redactie
Lees meer
Deze eerste sessie was het begin van wat een inspirerende reeks bijeenkomsten belooft te worden.