Experience management (XM) krijgt bij veel organisaties een steeds prominentere plek. Daarmee groeit helaas ook het aantal misverstanden over deze discipline. Steeds meer marketing- en XM-professionals nemen deze misverstanden en verkeerde inzichten van elkaar over. Op het X4-evenement van Qualtrics in Amsterdam ontkrachtte XM-expert Catriona Sheil een aantal van deze mythes. Een overzicht.
10/07/2019 · Door Alva van Beek
Negen hardnekkige misverstanden over experience management
Meer gerelateerde artikels
Olieslagers derde studiogast bij NIMA Toekomst van Marketing – Strategie (13 mei – 12.00 uur)
de Redactie
Lees meer
Bij de aanstaande ‘NIMA Toekomst van Marketing’-live lunchwebinar verwelkomen we Rozemarijn Koopmans, Maud Olieslagers en Emilie Huber – geef je nu op!
Succesvolle datamarketeer is beetje nerd en beetje kunstenaar
de Redactie
Lees meer
een data driven – of datagedreven–organisatie ontstaat niet wanneer je zoveel mogelijk data binnenhaalt, maar wanneer de transformatie naar een succesvolle datagedreven marketingorganisatie gestalte krijgt. Wat heb je nodig?
‘Als iedereen AI gebruikt, bestaat het risico op middelmaat’
de Redactie
Lees meer
De vooruitgang op het gebied van AI en GPT-technologieën opent immers nieuwe deuren voor marketeers en bieden geheel nieuwe mogelijkheden voor klantinteractie en veranderen de manier waarop marketing en communicatie worden uitgevoerd.