NIMA C in one hour. Parelduiken naar de diepten van het marketingvak
Webinar over NIMA C opleiding
NIMA C – parelduiken naar de diepten van het marketingvak
Marketingdiploma’s, certificaten en opleidingen zijn er in verschillende formats en kwaliteiten, maar de NIMA-diploma’s A, B en C zijn een klasse apart. Ze zijn niet voor niets bekend tot ver buiten de reikwijdte van het marketingvak. Met veel aandacht voor de soms weerbarstige praktijk wordt marketing benaderd als de cyclus van het marketingproces. Centraal in de NIMA-opleidingen staat het vaststellen en uitvoeren van een marketingstrategie, op basis van een bruikbare en waardevolle marketingdiagnose en in lijn met de doelstellingen van de organisatie waar marketing een hoofdrol vervult. Marketingsucces is een keuze, geen educated guess. En waar NIMA B een stevige en complete opleiding is voor marketeers met budgetverantwoordelijkheid en veel praktische ervaring, vormt NIMA C de deep dive, op grond waarvan de toekomst van de onderneming wordt bepaald en commercieel succes wordt geborgd. Het gaat een spade dieper, met name op het terrein van strategische besluitvorming.
Tijdens een unieke bijeenkomst, exclusief bedoeld voor (aspirant) marketingbeslissers die nog vragen hebben over het nut, de noodzaak en het niveau van NIMA C gaat Luuk Ros van Team NIMA in gesprek met NIMA C-docent, scriptiebegeleider en studieadviseur William van Vessem over marketingstrategie op C-niveau. In een uur bespreken ze de deelonderwerpen en aspecten om te komen tot een robuuste en effectieve marketingstrategie. Welke keuzes maak je? Welke risico’s loop je? Hoe borg je strategische marketingkeuzes, hoe maak je ze meetbaar, hoe rapporteer je, hoe kom je tot besluiten en adviezen?
De webinar vindt live plaats tijdens de studievoorlichtingsbijeenkomst NIMA C in one Day en is online als ‘aparte take’ van het programma te volgen. Maar wie echt wil weten welke parels er worden opgedoken uit de diepten van de marketingfunctie doet er natuurlijk goed aan de sessie live bij te wonen.