Dat de NIMA Marketing Day een wat a-typisch karakter had zullen de aanwezigen beamen. Feit is dat het heel warm was, dat er meer bezoekers waren dan NIMA Team, Adviesraad en medeorganisator BBP zelfs maar hadden gehoopt en dat het daarom soms speuren was naar een zitplaats in één van de tien zalen rond de tien thema’s. Kan beter en gaan we ook verbeteren. Er was ook ijs, koud bier, een DJ, hele goede koffie, enorm veel vakgenoten en een snoepdoos aan presentaties die zowaar keuzestress opleverde.
Voor het overige zijn we als beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales natuurlijk blij verrast over zoveel blije en positieve reacties, tijdens en na afloop van #NIMAMD. Minder dan 5 procent van de bezoekers oordeelde dat de NMD niet bracht wat men ervan hoopte, meer dan 60 procent gaf het event als geheel een 8 of hoger. 1350 Members en niet-Members reisden af naar DeFabrique.
Er volgen uitgebreide evaluaties met bezoekers, medewerkers en organisatie, maar er is inmiddels een nieuwe datum genoemd en er is een locatie bekend: 21 juni 2018 gaat het gebeuren, gewoon weer in Maarssen, de NIMA Marketing Day 2018. En tot die tijd hebben we de presentaties en de aftermovie.