De NIMA Marketing Day 2021 (NMD) zal dit jaar plaatsvinden ná de zomer vakantieperiode. Nadat eerder is gecommuniceerd dat de NMD zou plaatsvinden in juni a.s., is in overleg met de organisatoren en locatiepartner DeFabrique besloten om de NIMA Marketing Day dit jaar te verschuiven naar dinsdag 9 september. Daarmee is het grootste branche-event voor en door marketeers uitgesteld naar een datum die op dit moment ‘veilig’ lijkt en kunnen we uitzien naar een dag vol work, life & marketing.
Na een geslaagde ‘corona-editie’ met beperkte aantallen bezoekers en verspreid over drie dagen in september 2020, hebben we getwijfeld over de aanpak voor 2021. Wordt de vijfde NIMA Marketing Day weer een echte marketingdag of een editie verspreid over verschillende dagen? De kogel is door de kerk. Het wordt weer een eendaagse bijeenkomst waarin de smaakmakers uit het vak komen vertellen op welke wijze ze hebben kunnen bijdragen aan het succes van hun bedrijven en organisaties.
NMD 21 zal net als de jaargangen vóór corona worden opgediend als een marketingfestival waar de marketingspecialisten en ondernemers met de vingers aan de knoppen een hoofdrol spelen. Echte verhalen over echte marketinguitdagingen die soms geweldig uitpakken en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. De thematracks zijn net als ‘voor corona’ verdeeld over tien zalen met een capaciteit van 100 bezoekers per zaal, waarbij uiteraard wordt uitgegaan van een redelijk genormaliseerde situatie voor live events na de zomer.
Vanaf 1 juni kunnen deelnemers zich aanmelden. NIMA Members kunnen veelal kosteloos of met korting een kaart bemachtigen. Alle NIMA Members worden in de loop van het voorjaar hierover geïnformeerd.