NIMA Marketing Day – Inschrijvingen gaan hard, programma bijna gevuld

Sinds het voor NIMA Members (vanaf Gold en Business Members) mogelijk is om zich te registreren als deelnemer aan de NIMA Marketing Day hebben zich al bijna 600 members aangemeld. Intussen staat ongeveer driekwart van het programma vast. Marketeers die hun verhaal komen doen, zijn afkomstig uit zowel (hele) grote marketingorganisaties als kleinere ‘smart marketeers’.

Omdat de editie van 2017 door 1350 marketeers is bezocht en er dit jaar maximaal 1600 personen op de locatie kunnen worden ontvangen is het van belang op tijd in te schrijven. Op de aanmeldinstructie die alle members hebben ontvangen, staat welke stappen moeten worden doorlopen voor kosteloze registratie.

Het uitnodigen van sprekers vond plaats na overleg met de NMD Adviesraad voor de ultieme NMD-verlanglijst. In de dertien tracks worden door NIMA steeds vier marketeers gevraagd hun verhaal te doen en ‘ijzeren uitgangspunt’ blijft – evenals in 2017 – dat we uitsluitend marketeers uitnodigen die zelf de verantwoordelijkheid dragen voor hun marketinginspanningen en kunnen toelichten hoe hun marketingcase past in de ondernemingsdoelstellingen en marketingdoelstellingen. De vijfde presentatie per track wordt aangeboden door één van de NMD-partners.

Alleen de track ‘The Academy’ wijkt af van en presenteert vier opmerkelijke marketingauteurs die in het afgelopen jaar een bijzonder boek hebben uitgegeven. De bevestigingen (volg voor aanvullingen nimamarketingday.nl):

Rabobank – Dorkas Koenen
Grant Thornton – Lotte Enting
Fair Trade Original – Felice Uiterwijk
Ekomenu – Jack Stroeken
Heineken – Mark van Iterson
Mosa – Dirk van Lier
DHL – Tom Janssen
Grendel Games – Tim Laning
Actify (Achmea) – Bram van Asseldonk
SNS Bank – Jolien Neleman, Tamara Mom
Oogziekenhuis Rotterdam – Robert Spiering
Rituals – Micha Medendorp
Hallmark – Jan Willem Koch
Leger des Heils – Cornel Vader
CM.com – Marieke Saan
Auping – Ine Stultjens
Bol.com – Justin Sandee
Binck Bank – Bas Brinkman
Forbo – Willem Burmanje
Telfort – Esther Beltman
Unilever – Willeke Brokking
De Bijenkorf – Sandy Zwanepol
Koeckebackers – Joep Langen
KPN – Tim Langen
Peijnenburg – Pleuni van Kessel
Edding – Vincent Boone
Karwei – Machiel van der Sluis
Defensie – Paul Klaessen
Mauritshuis – Koen Brakenhoff
Sanquin – Daphne Laeijendecker en Ewald Lausberg
Dorito’s – Daan de Waal
Duracell – Jorgo Lialiangas
VGZ – Art Beuting
Libelle – Carola Maassen van den Brink
Univé – Pieter Borsboom
Peaks – Sijbrand Tieleman
Philips – Didier Zegers
Aegon – Theo van Uffelen
The Avocado Show – Ron Simpson
Philip Morris – Floor Veegens
Kipster – Olivier Wegloop
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier – Martin Brabander en Lisa Beerepoot

 

Guy van Liemt & Gert Koot (Erasmus Universiteit/Branded Entertainment – schrijvers van Marketingcommunicatie in 14 stappen)
Peter De Prins (Vlerick Business School – schrijver van The six batteries of Change)
Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht – Co-auteur van Inhaken met Sociale Media in 60 minuten)
Mabel Nummerdor (Spark Avenue – schrijver van Holy Fuck!)