NIMA members met 100 euro korting naar Influencer Marketing Event

Op 11 september 2018 vindt in het thuisstadion van de NIMA Marketing Day – DeFabrique in Utrecht – het Influencer Marketing Event plaats. Onder voorzitterschap van Roos van Vugt en aan de hand van wetenschappelijke onderbouwing door onderzoeker en auteur Suzanne de Bakker trekt een heel keurkorps aan sprekers voorbij die zowel de strategische als de praktische inzet van influencers ten behoeve van marketing vertegenwoordigen. Merken die hun insights delen zijn onder meer Made.com, Sanoma, Ziggo, TMG en RTL. Op maandag 20 en dinsdag 21 augustus geldt een groepskorting (twee voor één) die geldt voor alle nieuwe inschrijvers, daarna profiteren NIMA Members nog tot het event is uitverkocht van een unieke korting van 100 euro. NIMA Members betalen dan geen 425, maar 325 euro. Zij kunnen zich hiervoor inschrijven als ‘Marketingtribune-abonnee’.

Van de site:

‘Marketeers proberen telkens weer nieuwe manieren te vinden om hun doelgroep te bereiken. Influencer Marketing is voor een steeds groter aantal merken een succesvolle keuze. Deze vorm van marketing is natuurlijk niet nieuw. Al decennialang zien we merkambassadeurs en celebrities producten en merken aanprijzen. Influencer Marketing is volwassen aan het worden. Er komen steeds meer influencers, die steeds meer samenwerkingen met merken aangaan. Hoe zorg je voor voldoende geloofwaardigheid van je merk en hoe val je nog op?

Wat zijn de nieuwe trends: wat is bijvoorbeeld de rol van livestreams binnen Influencer marketing, hoe gebruik je inzichten vanuit data en moet je voor je merk macro- of juist micro influencers inzetten? Maar ook: hoe onderzoek je het effect? Hoe zorg je dat je investeringen ook echt resultaat opleveren? Hoe pak je het aan en met welke partijen werk je samen?

Kortom: HOE ZET JE INFLUENCER MARKETING SUCCESVOL IN VOOR JE MERK?

Voor iedereen die al ervaring heeft met Influencer Marketing of er juist mee wil beginnen, laat je inspireren tijdens het Influencer Marketing Event op 11 september 2018.

Wil jij weten hoe je influencer marketing succesvol inzet voor je merk? Hoe je inzichten uit data moet gebruiken? En of je voor je merk macro- of juist micro influencers moet inzetten? We maken het 48 uur lang nóg aantrekkelijker voor je om deze kennis op te doen tijdens het Influencer Marketing Event. 48 uur lang koop jij 2 kaarten voor de prijs van 1! Én krijg je nog steeds het Bas Smit-shirt cadeau. 

Bas wie?