Eerder maakte we de genomineerden voor de Dutch Marketing Awards in de categorieën Marketeer of the Year, Marketing Company of the Year, Marketing Transformer of the Year, Internal Branding Company of the Year, Marketing Start-up of the Year en Marketing Scale-up of the Year bekend. Daar voegen we vandaag de genomineerden voor een compleet nieuwe prijs aan toe, namelijk voor de NIMA Scriptieprijs powered by SRM.
Waarom een scriptieprijs?
Een goede opleiding is belangrijk. Dat weten we allemaal. Er zijn marketeers (in spe) die al tijdens hun opleiding laten zien dat ze het vak verstaan. Bijvoorbeeld door de scripties die zij schrijven. Om de topmarketeers van morgen alvast onder de aandacht te brengen, is er een nieuwe award in het leven geroepen. William van Vessen (SRM) kondigde het in 2020 al aan en dit jaar is hij er dan echt: De NIMA Scriptieprijs powered by SRM. De prijs wordt toegekend aan de beste marketingscriptie in de categorieën NIMA B en NIMA C.
De genomineerden voor de NIMA Scriptieprijs powered by SRM zijn:
In de categorie NIMA B
- Joost Willems
- Robin van Gennip
- Laura van Santen
In de categorie NIMA C
- Nine Stut
- Fokke van Bockel
- Michiel de Visser
De jurering is in handen van NIMA-examinatoren. Opleider SRM stelt de award beschikbaar én op 22 april reikt Maarten Nijboer, directeur SRM, de prijs uit. De awardsshow van de Dutch Marketing Awards is live te volgen via onze livestream. Meld je nu aan via dutchmarketingawards.nl.
Benieuwd wie er genomineerd zijn in de overige categorieën? Lees dan de artikelen over Marketeer of the Year en over de bedrijfsprijzen.