In de eerste editie van de NIMA update krant onder meer aandacht voor:
- nieuwe examens in 2016,
- Top Marketing Club,
- de impact van Byron Sharp en
- de lancering van de titel NIMA Qualified Lecturer.
13/04/2016 · Door Alva van Beek
In de eerste editie van de NIMA update krant onder meer aandacht voor:
Bij de aanstaande ‘NIMA Toekomst van Marketing’-live lunchwebinar verwelkomen we Rozemarijn Koopmans, Maud Olieslagers en Emilie Huber – geef je nu op!
een data driven – of datagedreven–organisatie ontstaat niet wanneer je zoveel mogelijk data binnenhaalt, maar wanneer de transformatie naar een succesvolle datagedreven marketingorganisatie gestalte krijgt. Wat heb je nodig?
De vooruitgang op het gebied van AI en GPT-technologieën opent immers nieuwe deuren voor marketeers en bieden geheel nieuwe mogelijkheden voor klantinteractie en veranderen de manier waarop marketing en communicatie worden uitgevoerd.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws met de NIMA Nieuwsbrief. Een keer per week krijg je van ons een complete update van wat er speelt in het marketingvak en bij NIMA zelf.