NIMA Marketing Day zoekt: Zaalmanagers

Het aftellen richting de NIMA Marketing Day is nu echt begonnen en naar het zich nu laat aanzien gaan we daadwerkelijk het gedroomde aantal van 1200 deelnemers aantikken, wat zou betekenen dat we er in ‘jaar één’ in slagen van ons Work . Life . Marketing-event een succes te maken. Veel dank gaat daarom uit naar de vele Members én niet NIMA Members die momenteel achter de schermen heel hard werken aan dat succes.

Omdat we tien verticles hebben in evenzoveel zalen zijn we nog op zoek naar ‘zaalmanagers’: bezoekers die de vijf presentaties in goede banen kunnen leiden. We hebben er een aantal, maar we zouden zeer geholpen zijn met vrijwilligers die zich kunnen ontfermen over een Track. Het is niet veel werk, je hoeft ook niet de hele dag in één zaal ‘achter te blijven’, mocht je géén NIMA member zijn en je nog niet hebben ingeschreven, regelt de organisatie dat voor je.

Het gaat om:

  • 5 keer 3 kwartier in de zaal aanwezig zijn tijdens de presentatie
  • Korte ontvangst van de spreker en eventueel helpen als de techniek iets te wensen overlaat (noodnummer bellen)
  • Bij aanvang ‘streng op tijd’ de aanwezigen welkom heten en aankondigen wie er gaat spreken
  • Na 30 minuten seintje geven aan de spreker
  • Vragen uit de zaal ophalen met de zaalmicrofoon, desnoods zelf een voorzet geven en afsluiten op het afgesproken tijdstip
  • Spreker en aanwezigen bedanken

bel, mail of tweet desnoods als je bereid en in staat bent (of aanvullende vragen hebt): 020 503 9300 / info@nima.nl / @nimatweets