Nog maar een paar dagen tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht. MarketingTribune vroeg Martine Boekestein, Specialist Marketing Communication bij Rijk Zwaan en Marketing Talent of the Year 2018 haar top-10 favoriete sessies met ons te delen.
Rijk Zwaan ontwikkelt groenterassen en verkoopt daarvan de zaden aan telers over de hele wereld. Het is een snel groeiend familiebedrijf dat continue investeert in onderzoek en ontwikkeling. Er werken 2.800 mensen verdeeld over ruim 30 landen.
Eén van mijn favoriete merken gaat vertellen over toekomstscenario’s. Deze sessie wil ik sowieso bijwonen.
In de groente- en fruitbranche is dit een schitterend voorbeeld van marketing en branding. Ik wil het verhaal van Ron Simpson graag horen.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe strategie van Univé en de nieuwe proposities die zij hebben gekozen, maar met name ook hoe dit intern is uitgerold.
Ik hoop te leren van de transformatie die Edding heeft doorgemaakt en tips en tricks mee te nemen om zelf toe te passen.
Die trigger dat Hallmark aan de vooravond staat van een volgende uitdaging maakt dat ik dit wil horen!
CM ken ik goed en de transitie die zij hebben doorgemaakt is enorm. Ik hoop iets te leren over het hele proces.
Hoe transformeer je iets wat al bekend is naar een sterk merk? Ik ben heel benieuwd hoe Talpa dit heeft gedaan.
De opkomst van online en e-commerce interesseert mij enorm. En van wie kun je er beter over horen dan een grote speler als bol.com?
Ik ben heel benieuwd naar hoe zij een nieuwe kernwaarde binnen de hele organisatie en naar buiten hebben geïmplementeerd.
Ik ken het verhaal van Fairtrade Original eigenlijk niet, terwijl die verandering juist zo interessant is!
Ook een kaartje bemachtigen voor de dag der dagen, klik dan hier! Benieuwd wie er nog meer spreken? Klik dan hier! Met het volgen van dit congres zijn er 6 PE-punten te verdienen!