NIMA Marketing Week dag 2. De parkeerexperience alleen al levert een VIP-vibe op en de bezoekers delen één gevoel: ‘Heerlijk weer op een event aanwezig te zijn.’
Voor de ingang van DeFabrique staan prominent twee Porsches 911 geparkeerd. Eén is van de eerste spreker van de dag – Ruurd Neurink, marketeer bij het love brand – en de ander blijkt een grapje van de parkeerbeheerder. Hij stuurde de Porsche-rijdende bezoeker linea recta naar de parkeerplek naast Neurink’s auto.
Willeke Koolhof, Customer Journey Expert bij ING, tribe WestlandUtrecht Bank is een trouw bezoeker van NIMA Marketing Day en heeft geen moment getwijfeld: ‘Ik heb alle voorgaande edities ook bezocht en vind het dit jaar netjes georganiseerd, goed opgezet, lekker ruim en eigenlijk wel zo prettig dat het niet zo druk is. Dat voelt relaxed en overzichtelijker. Je ziet makkelijker of er mensen zijn die je kent, alleen de trefkans is wel minder dat je een bekende tegenkomt. Ik zag totaal niet op tegen deze dag en had er zin in.’
Lees dit verslag op MarketingTribune