Het is spannend als je het eerste grote marketing-event in Nederland organiseert sinds februari 2020. Dat doen NIMA en BBP Media met locatiepartner DeFabrique deze week toch en drie dagen lang: veilig pionieren. Dit pakt goed uit. De aanwezige happy few is blij met het weerzien. Deze morgen beet Etos-cmo Noor de Bruijn het spits af. Na een warm welkom door organisatoren Kirsten Andres (voorzitter en directeur NIMA) en Peter van Balsfoort (ceo BBP Media en uitgever MarketingTribune) in de enorme Copra-loods op het event terrein, die door de ruime opzet nu iets heeft van de Business Class in de buik van een Boeing 747, betreedt Noor de Bruijn van Etos (foto, onderdeel Ahold Delhaize) het podium als ‘headliner’. In de zaal is de vibe relaxed, niemand zit hutje mutje en de anderhalve meter is met zorg in de hele opstelling doorgetrokken. Dat biedt inderdaad een zekere luxe: je hebt een eigen tafeltje, soms met plant en extra beenruimte. Zonder dat het ongezellig wordt.
Lees dit artikel op MarketingTribune