Het commerciële domein omvat de vakgebieden marketing, sales en communicatie. Media zijn our middle name en er wordt dan ook veel gepubliceerd door vakgenoten en over de vakgebieden. Hieronder vind je verschillende publicaties geschreven door en voor NIMA Leden, maar ook nieuws over marketing, publicaties van NIMA zelf en bijdragen van onze mediapartners.
NIMA Marketing Day 2023 was een denderend succes! Meer dan 1500 marketing specialisten kwamen samen op een zonovergoten dag in de Fabrique in Utrecht voor de zevende editie van dit evenement. Het was een dag vol inspiratie, met muzikale keynotes die de toon zetten voor een dag vol energie en inzichten. We trapten af met …
Tijdens de zevende hoogmis voor het marketingvak werd eens temeer duidelijk dat marketing met al zijn facetten en specialismen in staat is zichzelf opnieuw uit te vinden. Opnieuw. Ruim 1500 marketing-specialisten zijn op donderdag 15 juni bijeen gekomen in de Fabrique in Utrecht voor een opnieuw zonovergoten ‘Dag waarop alles Marketing is’. In ruim vijftig …
Company of the year large Donderdagmiddag 15 juni tijdens de NIMA Marketing Day zijn de NIMA Marketing Company of the Year 2022 Awards in de categorieën Small, Medium en Large uitgereikt. Met de NIMA Marketingprijzen vieren wij het vak marketing met elkaar en belonen we de bedrijven en marketeers die écht een uitzonderlijke/bijzondere prestatie hebben geleverd en …
Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat DVJ Insights de winnaar is geworden in de categorie Medium van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. Lucas Hulsebos CEO & eigenaar van DVJ Insights vertelt …
Dit jaar hebben we de NIMA Marketing Company of the Year Awards geïntroduceerd, met prijzen in de categorieën Small, Medium en Large. Met trots presenteren wij dat Wastecraft de winnaar is geworden in de categorie Small van de NIMA Marketing Company of the Year award 2022. We gingen in gesprek met Sven Noordhoek, mede-eigenaar van …
Maak kennis met Rabobank en het MT van het Chapter Marketing Rabobank is een coöperatieve bank met meer dan 2 miljoen leden. Samen met onze stakeholders zetten we ons al 125 jaar in voor onze inmiddels 8,8 miljoen particuliere- en zakelijke klanten en een toekomstbestendige samenleving. Sinds onze oprichting werken we op dezelfde manier: samen, …
Wil je weten hoe ze dat doen? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …
Bever is een van de drie genomineerden voor de NIMA Marketing Company of the Year award. Maak kennis met Bever en Marjolein Vendrig Fred van Olphen begon in 1977 met Bever om mensen aan te moedigen naar buiten te gaan. Die missie heeft het bedrijf in 2023 nog steeds. Wij geloven erin dat buiten iedereen …
Wil je weten hoe ze dat doen? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …
Wil je weten hoe ze dat doen? Ben je zelf aan het denken om een NIMA C opleiding te volgen, maar heb je twijfels hoe je dit moet aanpakken en wat je er allemaal voor moet doen? Laat je dan informeren door kandidaten die je voorgingen. Zij geven een volledig maar authentieke beschrijving over wie …
Henri Willig Group is een van de drie genomineerden voor de NIMA Marketing Company of the Year award. Maak kennis met Henri Willig Group en Erik Hollander Henri Willig is een zelfstandig familiebedrijf gevestigd in Noord-Holland, dat zich onderscheid als ketenbedrijf in de zuivelindustrie – want onze activiteiten strekken “van land tot klant”. In Katwoude …
De European Marketing Confederation (EMC) heeft unaniem besloten om 27 mei uit te roepen tot Internationale Dag van de Marketing. De dag heeft tot doel het belang van marketing in het bedrijfsleven en de samenleving onder de aandacht te brengen en de trots op het marketingvak te bevorderen. De dag van de marketing, is een …
Blijf op de hoogte van alles wat er binnen NIMA speelt en meld je aan voor onze nieuwsbrief voor interessante ontwikkelingen.
Iedere dag de meest opmerkelijke nieuwsberichten en achtergronden over marketing, communicatie en sales.
NIMA biedt zijn leden de mogelijkheid om de meest uiteenlopende papers te downloaden.
NIMA heeft verschillende members die columns, opinies en blogs schrijven over ontwikkelingen in het vak.
Welke boeken zijn interessant of voor jou relevant en wat vonden jouw collega-marketingprofessionals ervan?
Voor veel journalisten is NIMA als beroepsvereniging voor marketeers, sales- en communicatieprofessionals een belangrijke nieuwsbron.