In deze eerste aflevering van de CX Energy Boost-podcast legt Zanna van der Aa je uit waarom veel organisaties moeite hebben met het vinden van het juiste kompas voor hun CX-programma’s.
Wat is de beste manier om te ontdekken welke knoppen je precies moet indrukken om de grootste impact te maken en snelste toename van CX te realiseren, zoals hogere tevredenheid of verhoging van de Net Promotor Score?
In deze podcast wordt Zanna geïnterviewd door haar partner in crime Miranda Nijenhuis. We bespreken onder andere:
- De 5 soorten ervaringen en hun statistieken
- De risico’s bij het meten van touchpoints
- Hoe reizen, kanalen en de algehele ervaring met elkaar te verbinden
- Hoe je slimme statistieken kunt gebruiken om die knoppen te vinden en harde, stuurbare informatie verzamelt die je precies laat zien wat je kunt verbeteren.
Deze aanpak heeft zich al vele malen bewezen bij verschillende organisaties, sectoren en zelfs landen. Telkens hebben we binnen 3 maanden een flinke stijging kunnen laten zien (van een 6,2 naar een 7,1 of een 7,9 naar een 8,8). Deze aflevering is opgenomen op 30 september 2022. Hier kun je ook de video bekijken van het gesprek.
Dit artikel is eerder verschenen op