Volgens verschillende definities kunnen we ondernemen als volgt omschrijven: ‘iemand die onderneemt of een onderneming start en in stand houdt, zorgt voor bloei en groei en beschikt over de daarvoor kenmerkende leiderschapsstijlen’. Impact is te definiëren als ‘invloed’. Het boek ‘Ondernemen met impact’ moet dus gaan over de relatie van het hebben van invloed op de wijze waarop je een activiteit start en laat groeien. Auteur Arko van Brakel speelt er in de inleiding van het boek al op in: ‘de definitie van succes in dit boek, is dat iedereen in jouw organisatie of team zich kan ontplooien’. Daarmee slaan we eigenlijk meteen de spijker op zijn kop.
29/01/2020 · Door Alva van Beek
(Recensie Register Marketeers) ‘Succes is één keer vaker opstaan, dan vallen’
Meer gerelateerde artikels
(Blogpost Ingmar de Lange) ‘Een slimme merkarchitectuur voor digitale merken’
de Redactie
Lees meer
‘De klassieke vraag rond merkarchitectuur draait om de vraag of je een Branded House of een House of Brands hebt. Daartussen zit grofweg een hybride benadering, die de twee extremen combineert.’
NIMA B2B Marketing-bestuur neemt afscheid van twee B2B-iconen (interview)
de Redactie
Lees meer
‘Hardnekkige vooroordelen verdwijnen. Steeds meer professionals ontdekken dat B2B verre van saai is en dat een sterk merk cruciaal is.’
ABN AMRO op bezoek bij NIMA Experience Marketing
de Redactie
Lees meer
Deze eerste sessie was het begin van wat een inspirerende reeks bijeenkomsten belooft te worden.