René Repko spreekt CMO’s Top Marketing Club

NIMA Business Members heeft een bijzondere naam weten te strikken voor het eerste Marketing Executive Diner van 2018, dat in juni plaats zal vinden in het Miele Experience Center in Vianen. Na Byron Sharp (2015), ex CMO Red Bull Huib van Bockel (2016) en IKEA’s Global Marketing Communication Manager Jeroen Hubert (2017) heeft de NIMA Top Marketing Club ditmaal René Repko bereid gevonden om vanuit ruime praktijkervaring zijn insights te delen en om in gesprek te gaan met de aanwezige CMO’s.

Voormalig Marketeer of the Year René Repko stond als marketing-eindverantwoordelijke aan het roer van een aantal iconische Nederlandse retailmerken. Hij zal Business Transformation behandelen via een viertal cases, met nadruk op retailmarketing en formule-innovatie: HEMA, Sligro, Rituals en Action. Cases waaraan hij in de afgelopen 15 jaar heeft gewerkt. Wat werkte en wat niet? Daarnaast zijn er een paar generieke conclusies te trekken: waarom de noodzaak om te innoveren zo groot blijft en hoe dat perfect te regisseren is.

CMO Diner

Binnen het programma van de Top Marketing Club vallen ieder jaar twee CMO-events en twee bijeenkomsten voor de marketingmanagers van de TMC. De marketingbestuurders – de CMO’s – krijgen daarbij in de regel éénmaal een échte marketingprominent gepresenteerd en éénmaal een vooraanstaande wetenschapper die zijn of haar insights deelt op het terrein van organisatie- of bestuurskunde, dan wel een marketingwetenschapper die de heersende theorieën over marketing verandert.

Meer weten over (aansluiten bij) de Top Marketing Club? Hier lees je meer over het programma en de inhoud. Vragen over de TMC of een afspraak maken om de mogelijkheden voor maatwerk door te spreken? We staan je graag te woord via members@nima.nl.