Eén dag les, vijf vakdocenten met de hoogste waardering van cursisten en deelnemers, via de livestream, van Martech tot Purpose

Een bijzonder en tamelijk uniek buitenkansje voor ieder die écht een dag serieus aan zijn of haar marketingopleiding wil werken (zonder welbegrepen eigenbelangen, addertjes onder het gras of een gratis productdemonstratie na afloop): Het Nederlands Instituut voor Marketing zet op één dag zijn vijf best gewaardeerde docenten in de stream en ieder die zich geroepen voelt mag aanschuiven in de digitale klas. Een NIMA-masterclass voor gratis. Kun je na afloop bijschrijven op je eigen LinkedIn-profiel.

Het aanbod geldt tot een maximum van 300 deelnemers dus vraag niet hoe het kan, maar profiteer er op tijd van. Vrijdag 26 november gaat het plaatsvinden. Veeg die dag leeg in je agenda en noteer ‘bijscholen’. En vergeet dus niet op tijd te registeren als je wilt deelnemen. NIMA-lid of niet, maakt voor één keer niet uit. Als het je uitkomt mag je meedoen. De onderwerpen en docenten zijn gekozen naar aanleiding van onderzoek onder deelnemers aan de NIMA-Masterclasses in 2020. Daarvan biedt NIMA er zo’n 130 per jaar aan, dus ga er vanuit dat je écht een topprogramma doorloopt. De sprekers zijn beoordeeld met een 8,5 óf hoger tijdens het NIMA-programma.

Vijf keer een uur les van een echt specialistische vakdocent

We komen er onbeschaamd voor uit: Marketingfacts is NIMA, en NIMA is geen bedrijf maar een vereniging, dus als er iets te promoten valt voor het vak of het Instituut laten we dat niet na, maar dit is echt een bijzonder initiatief: De jaarlijkse ‘Best of NIMA’-dag wordt normaal gesproken éénmalig aan het eind of juist begin van een kalanderjaar aangeboden. Op één dag lopen de vijf best gewaardeerde docenten van het voorgaande jaar in een razend tempo door hun lesstof. Vijf keer een uur les van een echt specialistische vakdocent, mét vragen stellen en moderatie. Kost de deelnemer een normaal gesproken een paar honderd euro, maar levert dan ook vijf NIMA Permanente Educatie-punten op voor marketingprofessionals die dergelijke punten verzamelen.

Dit jaar is alles anders, de fysieke bijeenkomst kan niet plaatsvinden, de sprekers waren al ‘gereserveerd’ en het programma stond al klaar, dus voor één keer zet NIMA de stream open voor ieder die wil deelnemen. Je betaalt met je NAW en je wordt niet ‘doodgespamd’ na afloop.  

Het programma: In één dag wordt je bijgepraat over marketing via LinkedIn, pricing-strategie, de stand van zaken in martech, purposemarketing en het inrichten van een prettige werkcultuur. Of beter: het vinden van geluk in je leven, dus je werk. En er is ook nog een Marketingfacts-haakje, want de redactie komt de dag modereren vanuit de studio.

Uit de wervingsmail van Rob van Vroenhoven, Manager Opleiding en Examen van NIMA: “Door de huidige situatie door de verscherpte coronamaatregelen wordt het niet alleen een online sessie, maar zijn er dit keer ook geen kosten aan verbonden. Wij willen, in deze tijden waarin het lastiger is om van elkaar te leren en elkaar te ontmoeten, The Best of NIMA cadeau doen aan alle marketingprofessionals. Een cadeau voor de nodige dosis inspiratie en inzichten waar je de volgende dag gelijk mee aan de slag kunt!”

De line-up:
•    Richard van der Blom – Kraak de LinkedIncode  
•    Tijs Rotmans – De wondere wereld van pricing management 
•    Coen Wiers & Ludo Voorn MM RM – MarTech, the shiny, sexy stuff! 
•    Guy van Liemt RM – Het rendement van geluk 
•    Carmen Phillips – Success doesn’t happen by accident – it happens on purpose! 
 
Voor het deelnemen aan dit online event krijg je 5 PE-punten. Klik op de knop hierboven voor het volledige programma en om je in te schrijven. Tot dan! 

Dit artikel is geschreven door Luuk Ros SCP en verscheen eerder op