Al aangekondigd als keynote voor NIMA Marketing Day 2020, gaat het er in 2021 toch echt van komen: schrijver, columnist, docent én eeuwig student op zijn favoriete onderwerp Marketing Leadership Thomas Barta is de eerste keynote van NIMA Marketing Day 2021 op donderdag 9 september in DeFabrique in Utrecht.

Voormalige McKinsey-partner Barta verwierf internationale faam met zijn boek The 12 Powers of a Marketing Leader, waarin hij stilstaat bij resultaten uit het grootste onderzoek naar leiderschap onder marketingprofessionals, waaraan ruim 68.000 respondenten deelnamen. Hij was tevens één van de best gewaardeerde sprekers van het in oktober 2019 gehouden internationale Festival of Marketing in Londen. Het is de eerste keer dat hij spreekt op een Nederlands marketingevent.

Verlanglijstje
Barta stond al geruime tijd op het verlanglijstje van de NMD-organisatie, met name door zijn scherpe en heldere columns, waarmee hij ook in Nederland opviel. Luuk Ros, namens NIMA de programmeur van NMD21: ‘We zijn in zekere zin speciaal voor hem naar Londen en het Festival of Marketing afgereisd in oktober 2019. Marketingsprekers zijn er genoeg, maar dit is wel echt buitencategorie, dus die wilden we met eigen ogen bekijken. Als NMD-keynote is hij een waardig opvolger van Teun van der Keuken in 2017, Micael Dahlen in 2018 en Tom Goodwin in 2019.’ 

WAT: NIMA Marketing Day
MET WIE: Thomas Barta e.a.
WANNEER: Donderdag 9 september 2021
WAAR: DeFabrique Utrecht
INFORMATIE: nimamarketingday.nl.

Dit artikel staat op MarketingTribune