De krantenkoppen vertellen ons dat er woekerprijzen zijn gevraagd voor handgel en dat studenten hun collegegeld nu te hoog vinden. Belgische witlof is in prijs gestegen. Bloemen en benzine zijn in prijs gedaald. Maar voor je het weet denk je dat het overal ‘alle hens aan dek’ is, en dat is niet het geval. De klassieke pricing-uitgangspunten zijn gewoon nog geldig en op een paar sectoren na is er weinig nieuws. De managing partner van The Pricing Company spreekt op NMW.
13/08/2020 · Door Alva van Beek
Tijs Rotmans: ‘Klassieke pricing-uitgangspunten zijn ook nu relevant’
Meer gerelateerde artikels
Onderstaande bedrijven zijn aangedragen door de leden van het Nederlands Instituut voor Marketing en maken kans door te dringen tot de Top-3. De organisaties in de Top-3 zijn ook te zien op de NIMA Marketing Day met een toelichting van hun casus.
NIMA is voortaan gehuisvest in het geheel vernieuwde voormalig hoofdkwartier van verzekeraar Generali; een bedrijvenverzamelpand met hotel-allure. De omgeving op de grens van Diemen en Amsterdam sluit mooi aan bij heden, verleden en toekomst van de club van marketeers.
Ik ga het hebben over het belang van Vrienden van Amstel Live voor Amstel Bier en ik de ik neem de bezoekers mee backstage in de marketingwereld die er achter schuilt. Wat zijn de succesfactoren van dit event en hoe blijft Amstel na 26 jaar nog vernieuwen?