Een wonderlijke combinatie van marketeers met hart voor de zaak, want beiden zagen de lol ervan in en stelden zich beschikbaar voor een heuse promo voor de NIMA Marketing Day 2019. Michel Schrama spreekt op NMD als marketeer bij Mylaps, het bedrijf dat in 1982 het automatisch tijdwaarnemen introduceerde. Binnen de NIMA-organisatie is hij bovendien bekend als de bevlogen voorzitter van de NIMA Young Profs. Ronald van Zetten neemt de afsluitende key note voor zijn rekening op 20 juni.
De vraag aan Ronald: wat zijn nu echt de succesfactoren van een online platform
Een ‘oude vos’ kun je ‘m beter niet noemen, maar Van Zetten is natuurlijk wel een marketeer én ondernemer met een achtergrond waar je u tegen zegt. Meest in het oog springend deel van zijn cv is de rol van algemeen directeur bij Hema in de marketinggloriejaren van het bedrijf, toen het grossierde in awards en toekenningen waaronder effies, spinnen, accenten en zelfs leeuwen in Cannes. Dezer dagen staat hij aan het roer van V&D 2.0, de online doorstart van Nederlands bekendste warenhuis. Al met al een wonderlijke combinatie van twee marketeers op een missie en beiden dus te zien op de aanstaande NMD, 20 juni in DeFabrique in Utrecht.
In de promo stellen Schrama en Van Zetten elkaar op locatie een vraag, waarop een origineel antwoord mogelijk is en waarop kijkers kunnen reageren. Morgen volgt een antwoord. Er valt ook nog een NMD-kaartje te winnen. Retweeten, posten, sharen, kortom meehelpen met seeden wordt uiteraard zeer op prijs gesteld. For the love of real marketing.