We weten het. Het is de inconvenient truth waar elke denkende marketeer het mee moet stellen. En het is de vraag, aan jezelf en aan je omgeving, wat je ermee moet. De bedrijven en organisaties waarvoor veel marketeers werken wéten waar de schoen wringt, in hun worsteling om ‘het beter te doen’. Het werd de bezoekers van de Marketing Management Journey, 13 februari in het Scheepvaartmuseum, subtiel ingewreven met een indringende film waarin Feike Sijbesma bestuursvoorzitter van DSM een hoofdrol speelt. ‘You know’.
17/02/2020 · Door de Redactie
(Verslag NIMA Top Marketing Club) ‘Volg de ontevreden medewerker’
Meer gerelateerde artikels
Marketeers benutten AI verkeerd: zo los je dat op
de Redactie
Lees meer
De inzichten uit het artikel bieden kansen om AI niet alleen te zien als een tool voor efficiëntie, maar vooral als een middel om strategische beslissingen te versterken.
(Blogpost Ingmar de Lange) ‘Een slimme merkarchitectuur voor digitale merken’
de Redactie
Lees meer
‘De klassieke vraag rond merkarchitectuur draait om de vraag of je een Branded House of een House of Brands hebt. Daartussen zit grofweg een hybride benadering, die de twee extremen combineert.’
NIMA B2B Marketing-bestuur neemt afscheid van twee B2B-iconen (interview)
de Redactie
Lees meer
‘Hardnekkige vooroordelen verdwijnen. Steeds meer professionals ontdekken dat B2B verre van saai is en dat een sterk merk cruciaal is.’