(Verslag NMD Nadine Felderhoff – OBI4wan) ‘NIMA Marketing Day: 6 key take outs’

Ook wij waren aanwezig bij NIMA Marketing Day 2019. Wat een dag vol inspirerende sprekers, keynotes en sessies! Met welke technologische uitdagingen hebben marketeers en organisaties te maken in the Mid-digital Age? Hoe bereiken we onze doelgroep in een versnipperd medialandschap waar het aanbod van content alleen maar groter wordt? Was je er niet bij? Geen probleem, we hebben een aantal key take-outs voor je opgesomd!

Gastspreker Tom Goodwin opent NIMA Marketing Day. Goodwin is behalve Executive Vice President (EVP) bij Zenith in New York ook veelgevraagd spreker wereldwijd. Zijn persoonlijke missie is mensen en organisaties bewust te maken van de huidige rol die technologie in ons leven speelt. Volgens Goodwin bevinden we ons momenteel in The Mid Digital of ‘Interim Age’ (de periode tussen de pre-digital en de post-digital age), waar mensen geconfronteerd worden met super veel mogelijkheden maar ook gecompliceerde technologie. Dit gaat gepaard met verwarring, versnippering en complexiteit:

Lees dit verslag op de site van OBI4wan