Virtuele influencers. Voice search. Hypertargeting. Chatbots. TikTok. Je zou wel gek zijn als je deze marketingtrends voor 2020 over het hoofd zou zien. Althans, als je het vooral belangrijk vindt om mee te praten over de laatste trends – wat, zo lijkt het, een populaire aangelegenheid is in marketingland, getuige het aantal voorspellingen dat rond deze tijd van het jaar wordt verkondigd. Maar doe je er werkelijk verstandig aan om veel aandacht aan deze jaarlijkse trendoverzichten te besteden? Ik denk van niet. Sterker nog: ik denk dat ze je vaak eerder op het verkeerde spoor zetten. En wel om de volgende vijf redenen.
25/11/2019 · Door Alva van Beek
Vijf redenen waarom je alle marketingtrends voor 2020 het best kunt negeren
Meer gerelateerde artikels
RM Next sluit bedrijfsbezoek over retailmedia af met goal Veerman
de Redactie
Lees meer
Is retailmedia een hype of toch the next big thing? Dat bleek een vraag die deze avond boven de markt bleef hangen.
SRM en NIMA nodigen uit voor ‘NIMA B in One Hour’
de Redactie
Lees meer
Op woensdag 17 april van 12.00 tot 13.00 uur kunnen marketingprofessionals, sales executives, ondernemers en iedereen die ‘er weleens over dacht’ inschakelen bij een unieke webinar die je in één uur door de lesstof gaat praten van misschien het meest bekende marketingdiploma van Nederland.
Workshop Online Marketing Dashboard. ‘Je intuïtie kan bedriegen’
Luuk Ros
Lees meer
Ik ga de meeste bekende dashboarding tools laten zien, en wat de voor- en nadelen van deze tools zijn. Daarnaast geef ik inderdaad tips mee waar je op moet letten bij de aanschaf.