De coronacrisis zorgt ervoor dat marketing bijna volledig is verschoven van offline naar online. Marketingbudgetten worden teruggeschroefd uit angst voor een recessie. Dit gaat onvermijdelijk leiden tot teruglopende omzet. Zwaar weer dus…En als marketeer ben jij voor een aanzienlijk deel verantwoordelijk voor de oplossing. Zoals in elke crisis heeft de marketeer de belangrijke taak om juist nu elke euro goed te besteden en de effectiviteit van de online marketing te maximaliseren. Dit artikel geeft een oplossing voor deze uitdaging in de vorm van online activatie.
23/04/2020 · Door Alva van Beek
Waarom online activatie effectief is in crisistijd
Meer gerelateerde artikels
Ogilvy, Sharp en Godin op longlist Lifetime Marketing Achievement Award
de Redactie
Lees meer
Op de shortlist voor de Lifetime Achievement Award for Marketing prijken – vanzelfsprekend – niet de minste namen, en de Award kan ook postuum worden uitgereikt. De winnaar wordt gekozen door de besturen van de aangesloten brancheclubs (waaronder NIMA).
Mylene Samuels en Daan Goote in NIMA Communitybestuur Brein en Gedrag
de Redactie
Lees meer
Mylene is gedragsveranderaar, Customer Experience Consultant bij ABN AMRO en speelt een cruciale rol in het vormgeven van klantbeleving. Daan is psycholoog en expert in gedragsverandering
Grote namen en snelle groeiers kleuren longlist NIMA Marketing Jaarprijzen
de Redactie
Lees meer
Onderstaande bedrijven zijn aangedragen door de leden van het Nederlands Instituut voor Marketing en maken kans door te dringen tot de Top-3. De organisaties in de Top-3 zijn ook te zien op de NIMA Marketing Day met een toelichting van hun casus.