De coronacrisis is en wordt naast een maatschappelijke en economische crisis, ook een crisis op het niveau van individuele bedrijfsmerken – dat hebben organisaties als KLM en Hema op hun eigen manier al ondervonden. Negatief nieuws kan de reputatie van een merk ernstige schade toebrengen, omdat de meeste stakeholders hun informatie over bedrijfsmerken uit de media halen. Waarom heeft negatief nieuws zoveel impact? En wat kun je er tegen doen?
16/04/2020 · Door Alva van Beek
Wat kan een merk doen tegen negatieve media-aandacht?
Meer gerelateerde artikels
RM Next sluit bedrijfsbezoek over retailmedia af met goal Veerman
de Redactie
Lees meer
Is retailmedia een hype of toch the next big thing? Dat bleek een vraag die deze avond boven de markt bleef hangen.
SRM en NIMA nodigen uit voor ‘NIMA B in One Hour’
de Redactie
Lees meer
Op woensdag 17 april van 12.00 tot 13.00 uur kunnen marketingprofessionals, sales executives, ondernemers en iedereen die ‘er weleens over dacht’ inschakelen bij een unieke webinar die je in één uur door de lesstof gaat praten van misschien het meest bekende marketingdiploma van Nederland.
Workshop Online Marketing Dashboard. ‘Je intuïtie kan bedriegen’
Luuk Ros
Lees meer
Ik ga de meeste bekende dashboarding tools laten zien, en wat de voor- en nadelen van deze tools zijn. Daarnaast geef ik inderdaad tips mee waar je op moet letten bij de aanschaf.