Rico Stuijt en Marc Deckers, Performance measurement & display bij Just Eat Takeaway.com vertellen je 13 oktober 2022 op het Digital Marketing Conference wat je kan doen om attributieverlies tegen te gaan.
Attributieverlies is sinds de privacymaatregelen een belangrijk probleem voor digital marketeers. Just Eat Takeaway.com zoekt naar mogelijkheden om kanalen zoals Google Ads & Organic, Facebook en mobile DSP’s juist te waarderen. Marc en Rico leggen uit wat dit doet voor campagnes, kpi’s en hoe je attributieverlies tegen kunt gaan. Bereid je voor op een sessie van hoog niveau! Maar eerst een aantal vragen voorafgaand aan de sessie.
Wat weet een bezoeker na het volgen van jouw sessie?
Welke zaken je marketing tracking beïnvloeden, wat voor effect dit heeft op je (budget) beslissingen en handvaten/oplossingen hoe je, je tracking zo kunt inrichten dat je bijna alles weer door kan meten.
Waarom moet iemand jullie sessie volgen?
Om learnings van een grote ecommerce player te gebruiken, waarvan sommige oplossingen ook redelijk nieuw zijn in de markt / weinig toegepast zijn.
Wat is op dit moment de grootste uitdaging binnen jullie organisatie op digital marketingvlak?
Het blijven tracken en doormeten van alle kanalen en campagnes om zo efficiënt mogelijk budget beslissingen te blijven maken.
Zie je deze ontwikkeling als kans of uitdaging?
Kans om het beter neer te zetten als je concurrent en om zodoende efficiëntere beslissingen te maken.
Digital Marketing Conference Frankwatching en NIMA organiseren op 13 oktober 2022 een gloednieuwe conferentie over digital marketing. Een dag vol inspiratie en kennis: van strategische successen tot slimme online tactieken, maar ook de minder bekende verhalen over marketingmissers komen voorbij. Klik hier voor meer informatie en om je aan te melden.