Jaarlijks bepalen wij aan het eind van het jaar samen wat de marketingagenda voor het nieuwe jaar is! Neem deel aan het onderzoek van de European Marketing Confederation (de koepel van Europese marketing-beroepsorganisaties), mogelijk gemaakt door Kantar. Doe jij mee door te delen wat de belangrijkste onderwerpen, de grootste uitdagingen en welke competenties in jullie organisatie nodig zijn op marketinggebied? Anonimiteit van respondenten is gegarandeerd, de resultaten worden via NIMA.nl, de NIMA-nieuwsbrief en Marketingfacts gedeeld en zijn vrij beschikbaar voor iedereen.
28/11/2022 · Door De redactie
Wat wordt de marketingagenda van 2023?
Meer gerelateerde artikels
(Blogpost Ingmar de Lange) ‘Een slimme merkarchitectuur voor digitale merken’
de Redactie
Lees meer
‘De klassieke vraag rond merkarchitectuur draait om de vraag of je een Branded House of een House of Brands hebt. Daartussen zit grofweg een hybride benadering, die de twee extremen combineert.’
NIMA B2B Marketing-bestuur neemt afscheid van twee B2B-iconen (interview)
de Redactie
Lees meer
‘Hardnekkige vooroordelen verdwijnen. Steeds meer professionals ontdekken dat B2B verre van saai is en dat een sterk merk cruciaal is.’
ABN AMRO op bezoek bij NIMA Experience Marketing
de Redactie
Lees meer
Deze eerste sessie was het begin van wat een inspirerende reeks bijeenkomsten belooft te worden.