TMO Fashion Business School

TMO Fashion Business School is een particuliere en kleinschalige hbo business school in Doorn met een focus op fashion en lifestyle. De opleiding is erkend en geaccrediteerd door de overheid. Onze studenten hebben hoge ambities en ons onderwijs sluit daarop aan. Onze studenten leren alles over management, marketing, mode, retail en persoonlijke ontwikkeling. De docenten komen uit de branche en delen hun ervaring met studenten. Wij leiden breed op in business, fashion en lifestyle waardoor onze studenten ook buiten de modebranche aan de slag kunnen. 90% van onze studenten heeft binnen 1,5 jaar een vaste baan op hbo-niveau. De opleiding van TMO behoort al 6 jaar op rij tot de beste economische opleidingen van Nederland.

Wat biedt TMO qua NIMA-opleidingen?

TMO is geaccrediteerd op NIMA B-niveau, waardoor je met ons diploma dit certificaat kunt aanvragen.

Waar worden de opleidingen gegeven?

De opleidingen worden gegeven op de campus van TMO Fashion Business School in Doorn.

Waarom kiezen voor TMO Fashion Business School?

TMO is als eerste hbo-opleiding geaccrediteerd op NIMA B-niveau (1), waardoor je met het TMO-diploma een NIMA-B 1 certificaat kunt aanvragen bij het NIMA. Hiermee voldoe je aan de toegangseisen voor het NIMA B2-examen en als je die hebt gehaald dan heb je het NIMA B Diploma. Gedurende de 4 jaar die de opleiding aan TMO Fashion Business School duurt wordt er veel aandacht besteed aan marketing. De theorie is gericht op de fashionbranche, waardoor de student alles leert over fashionmarketing.

Voor een overzicht van al onze education partners in het reguliere en particuliere onderwijs, klik hier.

Anderen over TMO Fashion Business School

Quote: Merle Vermandel, alumnus TMO Fashion Business School
‘Op TMO leer je in 4 jaar tijd ontzettend veel over marketing. Aan het begin van mijn opleiding leerde ik de grondslagen en technieken van het marketingvak. Waarna retailmarketing en de customer journey aan bod kwamen. Verderop in de opleiding heb ik geleerd hoe ik een marketingstrategie voor een bedrijf kan opzetten. Vanuit deze strategie leerde ik een communicatiestrategie op te zetten. Dit resulteerde vervolgens in het maken van een marketingconcept. Aan het eind van mijn studie aan TMO leerde ik veel over online marketing en de manier van distribueren van producten. Gedurende mijn TMO-tijd is er veel aandacht besteed aan marketing, waardoor ik nu een goed en breed beeld heb hiervan. Dit komt ook door de cases die in de lessen gebruikt werden. De theorie wordt gekoppeld aan de praktijk, waardoor je het als student veel beter onthoud. Erg fijn vind ik dat! Als je graag alles wilt leren op het gebied van marketing voor de fashionbranche, dan ben je bij TMO aan het goede adres!’

- Merle Vermandel, alumnus TMO Fashion Business School