Persberichten

Het commerciële domein omvat de vakgebieden marketing, sales en communicatie. Media zijn our middle name en er wordt dan ook veel gepubliceerd door vakgenoten en over de vakgebieden. Hieronder vind je verschillende publicaties geschreven door en voor NIMA Members, maar ook nieuws over marketing, publicaties van NIMA zelf en bijdragen van onze mediapartners.

  • Bekijk
Finalisten Internal Branding Jaarprijs bekend

  Drie cases zijn door de jury benoemd tot finalist (in alfabetische volgorde): Alexander Monro Borstkankerziekenhuis, RET en Stedin. Op 12 februari wordt winnaar van de Internal Branding jaarprijs bekend gemaakt tijdens het gelijknamige event. Uit de ingezonden cases blijkt dat Internal Branding een integraal onderdeel van de marketingstrategie van deze organisaties is geworden. De …

Lees meer
Nationale MQ-test voor Marketeers

  Marketeers kunnen vanaf vandaag hun actuele vakkennis toetsen in de Nationale Marketingquotiënt (MQ) Test. De test is ontwikkeld door NIMA. NIMA daagt Nederlandse marketingprofessionals uit om hun kennis te toetsen op www.nationaleMQtest.nl.   Waarom een MQ test? Bijna geen vakgebied is zo veranderlijk als marketing. Marketeers staan voortdurend voor de uitdaging om hun vakkennis …

Lees meer
Randstad hoofdsponsor NIMA Young Professionals

Investeren in jonge marketeers van steeds groter belang voor vakgebied Randstad Nederland verbindt haar naam voor een jaar aan het carrièreplatform NIMA Young Professionals. Dit platform organiseert ieder jaar volop activiteiten voor de jonge marketeer tussen 25 en 35 jaar met een gezonde dosis ambitie. Een initiatief dat Randstad omarmt.   Randstad stimuleert de activiteiten …

Lees meer
NIMA, PIM en Adfo Groep bundelen krachten voor Dutch Marketing Awards

  Op 19 maart 2015 organiseren NIMA, PIM en Adfo Groep voor de eerste maal de Dutch Marketing Awards, een evenement waarop de belangrijkste marketingvakprijzen tegelijk worden uitgereikt. Een unieke samenwerking, aangezien zowel de NIMA Awards als de prijs voor de Marketeer of the Year op hetzelfde moment worden overhandigd. Ook wordt de jaarlijkse Marketing …

Lees meer
NIMA en MOA samen in het grootste marketingcongres van Nederland

MOA en NIMA hebben de samenwerking voor Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) sterk geïntensiveerd. Vanaf nu kunnen NIMA Leden, als vast onderdeel van hun lidmaatschap, gratis deelnemen aan het MIE. Daarnaast komt marketing prominent aan bod. Op het Marketing Alive podium in de plenaire zaal worden topsprekers uit de marketingwereld geprogrammeerd. Het MIE …

Lees meer
NIMA sluit partnership met OnlineSeminar

  NIMA gaat actief aan de slag met webinars en heeft daarom een samenwerkingsovereenkomst gesloten met OnlineSeminar. Met dit partnership ontstaat er een unieke samenwerking om aan de toenemende online informatiebehoeften van marketing-, sales- en communicatieprofessionals te voldoen.   “OnlineSeminar is een uiterst professionele en kwalitatief hoogwaardige partij. De samenwerking sluit volledig aan bij de …

Lees meer