NIMA Books
Ieder kwartaal een verdiepingsslag op de deurmat.
NIMA houdt voortdurend bij welke marketingboeken je volgens ‘de markt’ in de kast moet hebben staan. Als naslagwerk, als pageturner, als doorbladerexemplaar of als basisboek. Eén keer per drie maanden roepen we een echte must-read uit tot marketingboek van het kwartaal. Die boeken ontvang je wanneer je gebruik maakt van NIMA Books.
De beste marketingboeken, speciaal voor jou
Je kent het wel, je wil bijblijven qua vakliteratuur maar het komt er niet van. Als je dan wel genoeg discipline hebt om ‘s avonds het web af te struinen en de reviews te leen, dan is het aanbod overweldigend.
Natuurlijk ken je al veel vakliteratuur rond de onderwerpen die het dichtst bij je staan. De onderwerpen waarover je op je werk regelmatig het hoofd breekt of waar over jouw expertise wordt geschreven, door een volgende auteur met een unieke invalshoek.
Toch wordt er nog zoveel ander moois geschreven. Vaak mooie onderwerpen, verrassende theorieën en prachtige praktijkcases die achteraf meer met jouw dagelijkse business van doen hebben dan je in eerste instantie zou hebben gedacht. Daarom hebben we NIMA Books geïntroduceerd.
NIMA houdt voortdurend bij welke marketingboeken je volgens ‘de markt’ in de kast moet hebben staan. Als naslagwerk, als pageturner, als doorbladerexemplaar of als basisboek. De lat ligt hoog, maar praktische toepasbaarheid, actualiteit en relevantie zijn doorslaggevend. Ieder kwartaal roepen we op basis van deze eigenschappen een boek uit tot NIMA Boek van het kwartaal. Soms een nieuwe uitgave, soms omdat het onderwerp hot is en soms omdat het simpelweg een pareltje is. Deze echt must-reads krijg je één keer per kwartaal thuisgestuurd als je gebruik maakt van de plus-optie NIMA Books.
Wil je ook ieder kwartaal een speciaal geselecteerd boek ontvangen?